höstlovligheter

fullt upp men egentligen inte. så har det varit ända sen jag sist skrev. och jag har en massa idéer men nu just är min hjärna en snorboll och jag orkar inte riktigt sitta upprätt vid datorn så lång tid som det skulle krävas för att skriva ner något smart här. ett finfint veckoslut hade jag i alla fall, dans med bästa flickorna, lördagkvällstradition liksom. ett mindre fint slut på förra veckan dessvärre men det säger vi att har varit och farit. nu ska jag powernappa och dricka hett och allt det där för att ikväll kunna gå ut och fira en som nyss fyllt arton. fler uppdateringar blir det i alla fall under det här veckoslutet, det är ju höstlov och allt! ha det så fint, i alla fall här gör det vackraste möjliga höstvädret att min näsa känns lite mindre täppt.

Kommentarer
Postat av: hanna

låter roligt att fara ut o fira ikväll. vem fyller?

du har väl jobb nu på höstlovet. vad har du annat för planer?

h. en annan som har höstlov och ännu inte hittat på så mycket happenings.

2010-10-13 @ 14:07:32
URL: http://krusbarochkatter.blogspot.com
Postat av: hanna

ojj, fira låter roligt. vem?

du jobbar väl ganska mycke nu. men vad har du annat för planer för höstlovet?

h. en som också har höstlov och ännu inte har så mycket skoj planerat i kalendern

2010-10-13 @ 14:08:53
URL: http://krusbarochkatter.blogspot.com
Postat av: hanna

ok., fint. tydligen har kommentarerna kommit fram. samma sak formulerat på lite olika sätt :D

2010-10-13 @ 15:32:03
Postat av: kata

vad fint du formulerat på bägge sätten :D det var en kati som fyllde arton :) och nu har nästan hela höstlovet försvunnit puts veck jätte jätte jättesnabbt. men det var mysit på fredag och trevlit med dans i päröni :D. vi måst hitta på någå liknande snart igen ! ^^

2010-10-17 @ 14:41:43
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0