om ett veckoslut

jag tror att jag har börjat den här meningen fjorton gånger nu och sedan tryckt länge på den övre pilknappen för att få bort alla orden. varför är det nu mitt i allt så svårt att få nerskrivet några rader text. i alla fall fann man min partajoutfit, och en hel del andra människors också, vandrande omkring i paipis skogarna igår kväll. största delen av kvällen spenderade vi gamlingar med att chilla och prata i ett mysigt rum av festresidensen medan en del spelade muuttuva labyrintti och andra övertog nedrevåningen med dans och lägereldssittning. en trevlig lördagkväll som följs av en nästan ledig söndag. nästan lika trevligt ju. jag läste hesari på moronen och där stod det att alexandersgatans julljus tänds för sextitvåånde gången. det orsakar nog en trevlig känsla i magen. jag hoppas ni har en mysig söndag.

Kommentarer
Postat av: mandi

ohh fina du!!<3 vill du komma månda-tisda el tis-ons övernatten ti mig? :)<3

2010-11-21 @ 14:26:43
Postat av: kata

of course my horse, tis ti ons? <3

2010-11-21 @ 22:10:34
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0