infomöte

Idag var jag då på info om utbyteselevsåret och det var verkligen bra att jag gick! Nu är jag mycket mer pepp och ivrig och förväntansfull och nöjd och glad och allttihopa att jag valt att åka. Dessutom fick jag veta att ifall jag skulle vilja stanna ett helt år är det möjligt att ordna i efterskott, vilket är superroligt ifall allt skulle gå jättebra där i Frankrike. Så nu ska jag skriva essä om mig själv, fylla i papper och grejer och vara nervös inför intervjun på tisdag! Åh vad roligt.

Kommentarer
Postat av: Nanó

LYCKA TILL!!! Låter ju helt fantastiskt med ett halvår i Frankrike! Själv vågar jag inte (ännu), har för mycket kvar i Finland som jag inte vågar lämna.

2009-09-13 @ 10:36:53
Postat av: Anonym

vilken förening/företag åker du med?

2009-09-13 @ 21:14:23
Postat av: Katarina

Anonym: Jag åker med STS :)

2009-09-13 @ 22:20:50
URL: http://pleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0