Flashback

Jag tänkte ge några New York-bilder en chans innan det är all about France. Här kommer en hög med bilder jag tycker om.


På Broadway stod jag mestadels med gapande mun och bara tittade, så bilden får tala för sig själv.


Little Italy med sin julgransbelysning och Empire State Building i bakgrunden.

Gula taxin och 20 polisbilar i rad, det blir väl inte mer New York än så?


Fantastisk lobby på hotellet (men inte så hemskt fantastiska rum...).

Tittar neråt från Empire State Building.

Tittar uppåt från Bryant Park.

Musicals!

South Street Seaport.

Mitt lilla (stora) triangelhus (riktigt namn: The Flatiron building).


New York, New York.

Kommentarer
Postat av: Hanso

ojj helt sjukt fina bilder. dendär lobbyn ser verkligen maffig ut! såg ni nån musikal där? hairspray filmen va helt sjukt söt

2008-07-02 @ 12:28:51
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: noona

omggg. limousin. Helt kiva avudsjuka ja har joo! jessus mamma ditt liv e lyx!

2008-07-03 @ 00:17:23
Postat av: Savanna M.

Ah New York> I to have just as much love for New York as possible. It is such a beautiful place at night!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0