vappen 2012

det har varit ett så jättefint veckoslut. middag med familjen, chill och leffamys, megapepp dans på vappenafton, picknick på första maj o en massa fina flickor med finaste presenter, en lång bilväg till drakan och ett hejdå men snartsnart ses vi till jensen min. alldeles för få foton, fast jag alltid tänker att nu nu nu måste fånga det här på bild. men kanske det finns ännu bättre fastetsat i hjärnan då man inte koncentrerar sig på att fota hela tiden. jag är så glad fast sådär lite vemodig, sådär tomt som det blir efter att man haft det roligt. nu ska ja kämpa o koncentrera mig på läsandet o så går tiden fort tills nästa roliga grej igen. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0