dagens


jag blir frustrerad som en liten gris då jag försöker förstå mej på redigeringsprogram på macdata. jag ger upp och ni för nöja er med en ickemuokkad (gigantisk?) bild istället. glad lilla my idag på väg till drakan för att hälsa på jensen. nu är flinet inte lika brett mer, då en hel vecka av lite jobb, en massa läsande och dryga tre timmar prepkurs varje kväll ligger framför mej. radar upp alla svordomar jag kan i mitt huvud. tänker på hanna som sa "oma vika senkin sika" om mitt läsande, och det har egentligen hjälpt mer än all annan pepp (fast jag är jätteglad för den också!) eftersom det är så väldigt sant. alldeles själv har jag valt att göra det här, och det är faktiskt något jag vill göra. känns bara som lite mycket emellanåt. dags att sluta gnälla och börja sova istället nu tror jag. natt på er.

(alltså den här söndagsangsten. fuck you världen.)

Kommentarer
Postat av: mandi

du ar sjuttons fin, och dendar toppen alltsa!!

2012-05-08 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0