årsmodell -09

när jag bläddrade tillbaka i bloggen fastnade jag vid kata för tre år sedan, slutet av -09. vart i all världen har jag lämnat den här delen av mig? den här kukkuga, färggranna, ingen-skillnad-vad-någon-tycker-delen av mig. det här jaget kunde sitta i flera timmar och sy kjol efter kjol efter kjol bara för att märka att klockan är mitt i natten. kata09 satt mycket tid på kläder och utseende, men på ett bra sätt, för att hon genuint tyckte att det var roligt. en massa outfitfoton, mer eller mindre lyckade balkong-photoshoots och mycket blogg. jag saknar gröna naglar, turkos eyeliner, ljusröd ögonskugga. inte alltid så lyckat kanske, men allt skulle testas! den här kata blev nog kvar i frankrike, eller så försvann hon på vägen dit. det var åtminstone en annan version av mig som kom tillbaka. lilla my-knåkan på huvudet sitter kvar men resten vet jag inte riktigt med. jag tror att jag behöver ta lite energi, inspiration och framförallt självsäkerhet av kata09 nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0