svarta hålets upphörande

scrollade tillbaka i bloggen för att kolla när jag egentligen började läsa på inträdesprovet förra året. anteckningarna om juridiska är få och ganska vaga, vilket även definierar och beskriver min satsning förra året ganska väl. det jag dock kom på medan jag rullade opp och ner för månaderna var att jag är så glad att jag skrivit relativt mycket då. och att jag är väldigt ledsen över att jag inte skrivit alls lika aktivt det här året, åtminstone från förra sommaren tills nu. det har hänt så väldigt mycket och jag är, åter igen känns det som, en helt ny människa jämfört med då. det skulle ha varit väldigt trevligt att följa den utvecklingen för nu finns den inte dokumenterad någonstans över huvudtaget. förr, för länge länge sen, skrev jag dagbok, och från och med 2007 har jag skrivit blogg. så allt finns i textform , nerplitat på något sätt. inte lika personligt på bloggen förstås, så som det var i anteckningsböckerna, men i alla fall. det fanns bevis, så här kände jag mig, det här var det som hände. och nu finns det bara ett stort svart hål från då jag slutade blogga aktivt fram tills skrivande stund! så tråkigt. o andra sidan var det ett svart hål på andra sätt också då den här vintern, mest på grund av väldig miss i val av p-pillermärke (tro mig, inte att leka med), var mycket tung. men nu gott folk vill jag börja dokumentera igen! för hur ska jag annars minnas, allt det lilla, som inte är så viktigt med roligt att ha kvar. det där väldigt viktiga kommer man ihåg i stora drag i alla fall, men den där känslan om hur det var på riktigt försvinner ganska snabbt. då är det bra att det finns vänner som bloggat hela tiden, där har jag dykt upp i de levandes böcker då jag fastnat på bild då och då. glad vår finaste, nu fortsätter jag med min obligationsrätt!

Kommentarer
Postat av: mandi

LYCKA TILL! <3

2012-04-17 @ 10:07:40
Postat av: Ada

JEEEEEE :)

fintfint och brabra och kämpkämpa :)

kram finaste

2012-04-20 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0