lilla my out of control

bilder stulna från facebook
det var halloween och jag var lilla my, en lilla my som plötsligt bara fick mer och mer och galnare och galnare smink i ansiktet. lilla my out of control! en bra lördag, fast jag använde lite onödigt mycket pengar och skulle nog ha kunnat komma hem nån timme tidigare. men i bästa sällskapet befann vi oss hela natten, även den extra vintertidstimmen vi fick till godo. jag har så fina människor runt mig! det känns bra. och imorgon ska jag tillbaka på jobb efter ett alltför kort höstlov, så låt oss nu börja längtandet efter det långalånga jullovet och en resa till södern. halleluja!

p.s. tack för att ni protesterar då jag skriver att jag inte vet om jag vill ha bloggen kvar. också det känns bra i magen.

Kommentarer
Postat av: lina

du va en cool lillamy o guuud va dendär hamburgaren va god klockan fyra på morgonen! bra val att fa via mäcken hahaha :DD

2011-10-30 @ 20:27:40
Postat av: oliven

<3 de va så roligt. ah. jag llängtar ren på nästa halloween. eller så klär vi ut oss oftare

2011-10-30 @ 20:46:06
Postat av: mandi

hello gorgeous! saknar dig!

2011-11-03 @ 09:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0