OHI ON

nu är det klappat och klart. skrivningarna är skrivna och jag gjorde ett litet besök hos wahlmans på vägen hem och kom ut med en studentmössa i en grön och fin, gammaldags låda. jag försöker med jämna mellanrum komma på vad det är jag ska läsa nu då, vilket prov är näst, och så slår tanken mig åter, det finns inga mer böcker som ska plöjas igenom. inte för det här ändamålet i alla fall. gjort är gjort, skrivet är skrivet, och nu ska vi se vad studentexamensnämndens bittra utsaga blir. det leder till en liten existentiell kris - vad är det meningen att jag ska hitta på nu då? men det problemet får vänta ett litet tag för just nu ska jag ha ett mycket trevligt veckoslut och göra precis ingenting och vad som helst. ha det så fint!

Kommentarer
Postat av: hanna

SÅ OTROLIGT SKÖNT.

2011-03-25 @ 18:09:12
Postat av: fanny

massor grattis till överlevnaden av skrivningarna!

2011-03-27 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0