inspiration på kvällskvisten

i vår och sommar planerar jag att flanera runt i långklänning, vita tygtossor och kort farkkurock. prick hela sommaren. jag tror det skulle passa bra med alla fina människor, fräknar, solsken, polaroidbilder, långa strapatser i stan, roddturer i skärgården, kolonistugeliv, glass och jordgubbar i mängder, tjocka romaner, glad musik och smutsiga barfotafötter jag hoppas och tror kommer att finnas denna sommer. jag tycker detta låter som en väldigt fin framtid, om tjugo grader varmare väder ska vi sätta igång.
om långklänningarna såpass att h&m har många fina för skäliga priser. allra finast tycker jag att den med ljusröda blommor är, så jag klickade hem den! nu ska jag läsa postcard killers, liza marklunds nya deckare. det är en bok som gör att jag önskar att jag befann mig på ett tåg, på väg långt bort, så att jag bara kunde sträckläsa den rakt igenom. natt på er!

Kommentarer
Postat av: tessu

igår där nånstans mellan derivatan och integraler och "voi helvete" så insåg jag att om en vecka är skrivningarna förbi och plötsligt har man TID. Man har mer tid än på flera månader att göra sådant som man vill, chilla och umgås och läsa och se på filmer och sova och tänka på sig själv :D och att planera sin framtid, woop woop! jag är heeelt on fire nu :D

2011-03-22 @ 07:45:55
URL: http://teresa.ratata.fi
Postat av: hanna

jätte fina verkligen!

2011-03-22 @ 14:01:52
Postat av: mandi

så sa jag det också ;) spicy!!! kram min Rámon<3

2011-03-23 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0