maskrosmoln

mamma blev sur för att hon inte fick ordentliga bilder av mej på studenten då vår lilla kamera är så gammal och långsam. detta resulterade i att hon travade iväg till butiken och köpte en ny pocketkamera! vilket i sin tur slutade med att jag stod ute på gården hela dagen och blåste maskrosmoln istället för att läsa. men å andra sidan, det är sommar och trettio grader så väldigt sällan i finland, så då måste man göra lite som man vill.
p.s. jag hittar ingen sladd så jag kan flytta över fredagens filmsnuttar från kameran till datorn. finns det något som är mer frustrerande än teknik som inte funkar, inte gör som man vill eller allmännt bara vill förstöra ens filmmakarkväll? hoppas jag finner en lösning imoron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0