en trött student

vilken dag det var igår! jag steg opp innan solen och åkte till frissan, hem och svänga och ta med alla saker, iväg till skolan på dimission, var nervös och fick min hatt utan att snubbla på vägen, sade hej och tack och hejdå till några fina lärare, åkte hem igen och var peppeppepp och tog ett fint foto med starkaste och bästa lillebror<3 på gården.
gästerna kom och jag hann inte tala ordentlig med en endaste en kändes det som, maten var jättegod och jag tog ungefär 14 glas skumppa då jag aldrig visste var jag lagt det föregående, skål skål skål, alldeles för lite foton då jag själv sprang runt och försökte hinna tala med alla gäster, så mitt i allt var det slut och de sista gästerna åkte hem, en liten paus och klädbyte och ut på stan! en hel massa yrande och en riktigt konstig kväll blev det egentligen. slutade ganska fint ändå. ska se igenom filmen och titta vad det egentligen har blivit av de små snuttar jag tog. hemma klockan sex på morgonen och sov till fyra. nu känner jag mig lite opphängd och nersläppt och har en massa tankar som virvlar i hjärnan.
så blev tackkortet!

Kommentarer
Postat av: hanna

orginellt, vackert tackkort.

laga en kort kort snuttfilm i alla fall om du orkar de vore nämligen mycke trevligt! :)

2011-06-06 @ 07:18:51
Postat av: fannymaria

galet vacker o dessutom smart :) grattis till studenten!

2011-06-06 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0