-->

jag skrev ett litet inlägg med en massa tankar. då jag tryckte publicera slutade tekniken samarbeta och allt bara försvann. fast ibland kanske det är bättre så. i alla fall ville jag bara säga att världen snurrar på, kanske lite för fort för tillfället, och imorgon åker jag och mamma och lillebror till island. ska bli spännande och superroligt! kommer tillbaka på midsommarafton, hoppas ni har en fin vecka ju. kram.

p.s. nu ska jag rymma till harry potters värld, som av någon underlig anledning alltid är trösterik, även om saker och ting egentligen inte är på tok. började igår läsa från början, underbart.

Kommentarer
Postat av: antoniaa

trevlig resa<3!!

2011-06-20 @ 13:09:20
URL: http://wilhelmine.ratata.fi
Postat av: Sirius Black

Jag var och hämtade ut biljetterna idag, och fick med några tuffa merchandise-saker! Najsnajsnajsnajs :)

2011-06-23 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0