resultat

tartarresultat. vi åt hälften och stekte resten, gud så goda köttbullarna var. tartardelen slank nog också ner men... inte lika fort som köttbullarna. imorgon är det sista skoldagen och jag har sådär nostalgiont i magen. som jag alltid har. det har jag fastän jag vet att jag kommer att trava av och ann där på skolan för att lämna in uppgifter, göra uppgifter, skriva några prov, skriva några studentprov, ha preliskrivningar och hela fadirullan. men viimeistä viedään gott folk, viimeistä viedään.

Kommentarer
Postat av: Nanó

Har också funderat på att laga en tartarbiff nån gång, men jag vet inte om jag vågar! Jag är så rädd för att jag inte ska gilla det trots att det ser gott ut på nåt sätt! Men bra tips att man kan steka köttbullar av det om man inte gillade det, haha...



Min sista skoldag i gymnasiet kändes lite konstig men bra samtidigt. Att sitta där sista lektionen och tänka "det här är min sista lektion nånsin i den här skolan" var bisarrt. Lite ledsamt var det också, jag tror mig minnas att min sista lektion var i modersmål, med en lärare jag dessutom tyckte väldigt bra om...

2011-01-27 @ 00:01:24
URL: http://nanosfolder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0