kitö

igår var världens perfektaste dag. solen sken, det var kallt så det knäppte och knarrade då man gick och jag åkte ut till stugan. för jag kunde inte tänka mig något finare ställe att fara till. efter en timmes skottande fick jag in bilen på den insöade vägen och vyn som mötte mig då jag kom över krönet var som följer.


det var så obeskrivbart vackert. vad bra det då är att jag inte behöver beskriva, ni ser ju själv. min promenad ledde senare på kvällen till ett ohyggligt solsting, då jag gått i en timme där ute på isen och fotat och kisat med ögonen mot allt det vita. tur nog försvann huvudvärken och flimrandet i ögonen med en tablett och sedan bar det ut i natten och det är länge sedan jag haft så roligt och dansat så innerligt. underbart.

Kommentarer
Postat av: hanna

underbart, verkligen. det där vädret alltså helt perfekt!

2011-01-19 @ 19:47:53
URL: http://krusbarochkatter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0