hittar ni på en finare komplimang

t’es le plaisir de mon soupir
t’es la moustache de mon Trotski

jag lyssnar mest på carla bruni just nu, och njuter av franskan och de superbraiga texterna. och så biter jag ner både naglar och fingrar på en och samma gnagning då jag tänker på att moddatextkompetensen befinner sig en sisådär två veckor bort. det är liksom på liv och död det här med moddan förstår ni. varken mer eller mindre. detta veckoslut tillbringas tillsammans med rellaboken, nästa vecka med biollaboken och all tid efter det till världens ände ungefär umgås jag med valfri hissa eller samhällslärabok. vilken fin vår det blir det här. jag längtar till den 25 mars klockan 15.00 då den sista skrivningen måste lämnas upp. gonatt.

* ungefär du är njutningen i min gäspning, du är mustachen på min Trotskji i katastrofal översättning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0