hello there 2011

efter närmare undersökning kom det fram att det inte finns en enda bild från nyåret där man ser min outfit ordentligt. vilket är väldigt synd för jag hade prickiga strumpbyxor och röd kjol och blåvit skjorta och var väldigt sailor och fin. dessutom hade jag en lyckad lös sido-flät-greja som frisyr! äsch. note-to-self: lita inte på att andra fixar fotandet om du verkligen vill ha din dagliga egobild. på några bilder här och där hade jag ändå fastnat.
där finns jag i mitten med min finfläta och blå sailorskjorta med vit kant på kragen. det var ett lyckat nyår, jag tror de flesta hade väldigt roligt! åtminstone jag, lite för roligt till och med... gårdagen gick i varje fall i sus och dus och idag var jag på jobb. imorgon börjas nya veckan på bibban med läsning inför skrivningarna och så kommer det sorgligt nog att fortsätta största delen av det resterande jullovet. ha en skön söndagskväll mina fina. aijo, bilderna har jag stulit hos denna söta.

Kommentarer
Postat av: mandi

nå voi fan ;( du var så jättejättefin!

2011-01-03 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0