kasta fläsket

vet ni va. nu har jag en sån otroligt lust att bara, på vackraste möjliga finska, heittää läskiks. jag orkar orkar inte läsa till biolla, om genetik och långhåriga och korthåriga marsvin som får albinoungar på grund av bla bla bla bla bla. nej snälla söta lilla rara nån. jag skulle inte kunna bry mig mindre, ändå läser jag, på grund av någon underlig inbyggd mekanism som tvingar mej att inte skita i det. stön. dessutom måste jag jobba på hissa-arbetsdagboken och skriva essä och och ...

+en annan sak. nån som vill åka till södern under våren? jag tänker mig grekland eller dylikt i april, maj någongång så att man är brun och fin och utvilad och fab till studenten ungefär. resesällskap sökes med andra ord!

Kommentarer
Postat av: mandi

i feel ya man!

2011-02-03 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0