aug 21 -11

livet har inte på länge varit så här helt för fullt, allting, massor, hela tiden, på en gång. det här veckoslutet har jag varit på kräftskiva och suttit på terass vid havet och hälsat en tjej välkommen hem med kaffe&glasskalas och varit på hemmafest bakom alla världens lador mitt i skogen och åkt in till stan spontant mitt i natten för lite dans och sedan suttit i en trappuppgång och talat med nyfunna bekantskaper från kalifornien och kört av och ann och varit hemma kanske fem minuter innan jag åkt iväg igen. nästa veckoslut blir det paris och jag kan inte vänta och allt snurrar på och jag hänger kanske nästan med i svängarna. hjälp! underbart. och den lilla ångesten över att inte ha något vettigt att göra detta år gräver vi långt ner under dessa minnen:


alltså tjejer och killar. en sån sommar det varit!

Kommentarer
Postat av: mandi

så fiilis!!

2011-08-22 @ 21:06:38
Postat av: hanna

din sommar har nog varit superb! vart är dina bilder från tava då med jens o mark? :) du tog några har jag på känn!

2011-08-23 @ 08:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0