jag körde bil första gången ensam idag


en väldigt tung vecka, med avklarade hörffar och inssi, är nästan till sin ände. jag köpte röda finafinafina ballerinor på fredag med min första lön från matbutiken. som belöning och bra-jag-present till mig själv.

jag försökte vara cool i min (och mandis) svarta hatt, men ett leende förstörde mina planer.

på tal om planer. jag känner mig som phoebe i friends då monica frågar henne "do you have a plan?" och phoebe replikerar "i don't even have a pla". och det har inte jag heller. jag vet inte om jag ens har ett pl. eller ett p helst. stön.

Kommentarer
Postat av: mandi

fan vad fin du e!! <3 (och GRATTIS!)

Hopppas du fick min textare, skulle så villa se dig idag!

2010-09-19 @ 08:16:35
Postat av: antonia

LJUVLIG outfit!!!

2010-09-19 @ 15:06:46
URL: http://wilhelmine.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0