en dikt amen

på moddan skrev sofie och jag poesi med stora kylskåpsmagnetord. jag skrev

poet kysser blå moln
skrattar ?
jag tänker på dig
ibland
vi är ruin

hennes dikt slutade roligt. något med en tand men jag minns inte längre. annars heter livet skola, jobb, skola, inte dö, jobb. imorgon skolfoto, danstimme och sen hoppeligen mycket mer dans på abifest. hoppashoppas det blir bra. ska paketera en artonårspresent ida ännu och sen packa alla saker jag behöver för imoron och övermoron och sen sova ungefär trettinie minuter typ före veckarklockan ringer igen. sweeeet.

alla upplyftande, stora, ha-en-bra-dag kramar till er

Kommentarer
Postat av: Tessu

let's dance all night long! :DD

2010-09-08 @ 13:57:44
URL: http://teresa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0