sånt man gör på torsdagnätter

jag kom hem för en liten stund sedan efter att ha varit på skolan och bakat pepparkakor hela natten, lekt lekar, fått ett paket av årets första julgubbe, skrattat en hel del, sovit två timmar på en soffa i lärarrummet och varit positivt överraskad och konstaterat att denna övernattningsgrej faktiskt var väldigt rolig. det är fantastiskt väder och jag ska se nya harry potter med antonia idag. ett bra veckoslut börjar tror jag bestämt! dessutom är julfiilisen total.
edit: vi var så söta på den här bilden tagen med antonias silvriga gamla digikamera så jag måste sätta till den i inlägget.

Kommentarer
Postat av: antoniaa

supersöta:)

2010-11-28 @ 10:37:58
URL: http://wilhelmine.ratata.fi
Postat av: mandi

jepp helt jätte söta!

2010-11-28 @ 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0