pepparkakspotter

nu blev det mitt i allt väldig press på att skriva något vettigt och bra och fint då jag blev länkad hos karkki ! stressigt ju. fast inte är det ju så egentligen, det är klart man ska skriva vad man vill. men så känns det i alla fall att man måste tänka mer på vad man knattrar ner för bokstäver om det är många som läser. det är svårt det här för samtidigt vill man ju väldigt gärna att många ska läsa, det blir det ju en puff till att göra en bättre blogg och satsa mer på den.

i alla fall så var jag på minitjejkväll hos den här fina med några söta tjejer. imorgon ska jag på självständighetslunch till min gumor och efter det ska jag fortsätta traditionen med mitt bakande av pepparkakshus på självständighetsdagen som jag gjorde för två år sen. det här året bestämde jag mej för att det ska bli en utmaning och jag funderade av och ann på vilket hus jag vill bygga. efersom jag maniskt läser harry potter för tillfället bestämde jag mig för att försöka återskapa hogwarts i pepparkaksdeg. fortsättning följer, vi får se hur jag lyckas imorgon. pepparkakshusbak är det perfekta tidsfördrivet medan man tittar på slottsbalen, de flesta klänningarna är ju ändå så tråkiga. jag hoppas ni har en mysig självständighetsdagsafton ikväll, nu återgår jag till min potter.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

lycka till!

2010-12-06 @ 10:38:43
URL: http://ulkki.peppar.fi/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0