snart vinter

Vet ni vad det känns som just nu? Jul. Jul och vinter. Jag vet inte varför. Kanske för att det är så mörkt ute. Åh vad roligt! Snart blir det vinter.
Jag har haft en massa för mig hela veckoslutet och nu i början av den här veckan. Förra veckan var vi lediga från skolan torsdag och fredag, men jag hade fullt upp med att fylla i utbyteselevspappren, göra intervjuer och skriva artiklar, läsa en massa för skolan, att det egentligen kändes mer som arbetsläger än ett långt veckoslut. Och nu fortsätter det bara med en massa grejer som ska vara gjorda, mest skolarbeten.
Idag hade vi en superintressant psykkaföreläsning om beroende! Jag ångrar att jag inte haft fler psykkakurser, jag hoppas att jag kan få in några trots utbyteselevsåret.
Provvecka om mindre än en vecka, hjälp! Och då måste alla extrauppgifter lämnas in innan proven och så har jag jobb ännu på veckoslutet före provveckan börjar. Stön. Men det är nog helt roligt i alla fall, med jobbet alltså, provveckan inte så hemskt mycket. Jaja. Ska återgå till mitt socialpsykologiska bokreferat. Suck. Ha det bra hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0