paljettrosett


Idag såg jag ut såhär både på loppisgrävning och utbyteselevsinffon. Jag älskar dom där höga stövlarna, allt ser bra ut med dem, och alla småtråkiga leggings+tunika-kombon blir mycket finare och intressantare tillsammans med dem. De kommer att användas ungefär varje dag hela hösten tror jag bestämt. På Sandvikens loppis hittade jag ett par ljusröda elefanter till örhängen och ett par lite slitna men fina mommoballerinor med stora svarta rosetter. Fint!

Påväg tillbaks mot centrum från loppiset hittade vi några secondhandboutiquer och tittade in. I Ruutu Rouva fanns en u-n-d-er-b-a-r klänning med lila och turkost, men den kostade 120 euro. 120 euro? Vad är det liksom? Den var dessutom handsydd och inte av något sk. fint märke? Men åh vad jag skulle ha velat ha den i alla fall. Jaja, nu måste jag börja på skolprojektet om Danmark ifall jag överhuvudtaget ska ha någon chans att bli färdig till måndag. Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Åh, vad fin du är som vanligt! Du är så inspirerande!



Jag har för mig att ringen kostar kring 3000 kr. Eller 200 något. Maila och fråga. Och jag håller fullständigt med dig, den är fantastisk!

2009-09-13 @ 00:25:38
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: Jud

Oj skön outfit!

2009-10-10 @ 00:48:13
URL: http://jud.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0