idag

Jag stressar som vanligt över allt som bara går att oroa sig över. Imorgon presentation på moddakursen om Christiania i Köpenhamn. Efter skolan ska jag på arbetsintervju till en matbutik, hoppas hoppas jag får jobb! På torsdag ska jag själv intervjua till en artikel som har deadline nästa veckas måndag. På fredag fortsätter intervjuandet, men då är det jag som ska bli intervjuad av STS om utbyteselevsåret, den grejen flyttades från idag till fredag. Och allt detta kan man alltså gladeligen vara nervös över!
Men jag har fått gjort lite nyttiga grejer idag också. Beställt loppisbord till en söndag om ett par veckor, varit ute och sprungit och halvdött pga dålig kondis, läst på böcker till franska- och moddakurs... Jaja. Imorgon blir det något mindre hjärndött, med mer tid och mer inspiration. Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0