snöblandat regn

När väderleksrapporten lovar två grader och snöblandat regn måste man väl acceptera faktum och inse att det äro höst. Snöblandat regn. Det kanske inte finns några värre ord i hela det svenska språket? Men här ska inte deppas för äntligen, äntligen är provveckan slut och nästa vecka är helt ledig förutom några ynka skoltimmar på onsdag! HALLELUJA.
Idag tillbringades merparten av dagen i helfantastiskt sällskap och jag blir så glad så glad så glad av att ha såna fina vänner. Ett stycke svart vinterkappa inhandlades, ett köp som jag tror att jag kommer att vara nöjd över. På söndag ska jag och sälja på loppis och imorgon ska det förberedas en hel massa! Åh jag är så inspirerad och pysslig just nu och jag älskar att jag faktiskt har tid. Jag ska fixa en massa, sy, det har jag inte hunnit med på jättelänge och skriva! Så mycket inspiration. Underbart! Ha en fin fredagkväll hörnini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0