hattifnatt


Idag hade jag på mig jeans till skolan för första gången under hela min gymnasietid. Jag undrar: tycker jag faktiskt som jag tror att jag gör just nu, att jeans är helt fina och praktiska att ha ibland? Eller har även jag sent om sider blivit hjärntvättad mot min vilja till normen att bära dessa obekväma blå buntar? Hur vet man vilket som gäller?
Hilkka Olkinuoras föreläsning idag var så otroligt bra. Det enda jag kan tänka nu är att ju mer jag lär mig och ju större kunskap jag får desto bättre förstår jag hur lite jag egentligen kan. Och hur otroligt mycket intressant och fantastiskt det finns att fortsätta lära sig mer om.
Hur gör man när man är nyfiken på och intresserad och fascinerad av det mesta och vill läsa alla ämnen och jobba med allt? Vad ska man då bli när man blir stor?

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

sv: tack! mjukis är bäst!

jo jag trivs bra med det blonda håret ska du veta! =)



Kram

2009-11-01 @ 14:11:41
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0