spetsros

Mitt rum på stugan är finast. I världshistorien. Någonsin. Ni ska få ett helt inlägg med massor av bilder någongång, nu hinns det inte och det får bara bli ett litet smakprov!

Åh! Tänk att få krypa ner där när man blir trött, fastän det fortfarande är ljust, fåglarna kvittrar och vågorna rullar mot stranden. Det är så fint att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen.
Jag hade en riktigt skön midsommar, med god mat och totalt stugliv. Kallt som sjutton och regn mest hela tiden, ändå lyckades jag bränna mig när solen var framme i si sådär tre sekunder. Alltså är allt som sig bör, egentligen. Men nu, nu ska jag packa packa packa och imorgon tidigt bär det iväg. Det blir inge blogg på ett tag så adjöken så länge och jag återvänder någon gång mot slutet av juni! Så skönt när man på sommaren inte behöver bestämma något i förväg, inte behöver veta vad klockan är, vad det är för dag eller vad som händer i övermorgon. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken underbar tapet!

2009-06-30 @ 13:01:44
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0