uppdatering




De senaste dagarna har kännts som sommar. Fast det mestadels har regnat, varit mulet och noterats MINUSGRADER I JUNI har solen ändå kikat fram ibland och idag var det faktiskt riktigt varmt och skönt ute. Det krävs inte så mycket egentligen. Lite bara fötter, grönt gräs, blå himmel, gula blommor och röd melon. Och så blir det inte mer sommar än så! Det skadar ju inte heller med trevliga spontanutflykter, evigt långa krocketspel och vänskap på besök.
Jag har fått en ny säng (120 bred och jag kunde sova resten av mitt liv), då den gamla ska till stugan. Där har vi remont och mitt rum pryds nu av URFINA blommiga tapeter! Dessutom blev kameraobjektivkatastrofen äntligen fixad då vi fick reda på ett nikkorobjektiv 18-70 mm, begagnat och kostade 160 euro. Nu kan jag fota igen, tjohoo!


Min Dorothy Perkins-beställning kom förresten idag! Jag ska fota outfits med klänningarna imorgon, allt passade och var så fint så fint.  Men nu ska jag inte använda en solig kväll på att sitta här! Vi ses bland maskrosorna.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: du borde verkligen sätta igång med träningen igen. Inte bara för kroppen, som ju mår bra av muskler, men framför allt för själen. Min själ och mitt psyke mår alltid så himla bra efter yogan!

2009-06-12 @ 11:42:24
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: mandi

Rostygbilden har underbart djup, tycks fungera bra detdär nya objektivet! De andra bilderna har en sådan underbar värme, får såndän fiilis som om det skulle vara stillbilder från nån scen i en film haha :D

2009-06-13 @ 16:16:16
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0