prima ballerina


Provar morgondagens kläder och är gladglad för imorgon ska jag träffa gumor och henne har jag inte sett på alldeles för länge! Finaste fina klänningen är ny från rea på H&M. Ni får bättre bilder imorgon ifall jag sätter på den! Jag håller förresten på att kvävas under drivor av skolarbete för tillfället, därför är det lite tyst här. Men provveckan är i alla fall över, vilket är hur skönt som helst, nu är det bara ta itu med alla essäer som måste bli skrivna... Ibland undrar jag vad det egentligen är som håller mig motiverad, får mig att ta itu med allt riktigt dödssegt skolarbete? Är det faktiskt värt besväret?


Kommentarer
Postat av: mandi

Joo det blir super!

Bra dessutom när jag inte alls vet viken tid jag slutar. Har saknat dig igen så mycket Kram!<3

2009-12-09 @ 16:35:27
URL: http://sistamalova.blogg.se/
Postat av: Nanó

snitsig klänning!

Jag hade min sista föreläsning till den viktiga kurstent jag har på måndag (och omtent på fredag den 18.12), och jag måste tyvärr säga att jag tror jag har relativt små möjligheter att komma igenom på första försöket... Min första tent i samma ämne fixade jag inte ens på två tentförsök. Men vet du vad, jag borde på tisdag få veta om det blev godkänt eller inte, och då skriver jag till dig, och om 18:e fortfarande passar så tycker jag vi försöker genomföra våra planer:) Ha en trevlig dag, nu ska jag fortsätta läsa på tentjävelskapet (jag ska bland annat lära mig 200 medeltida kyrkor och kyrkdekorationer utantill, "jippie").

2009-12-10 @ 13:06:30
Postat av: elin-alice

Ah, har gått och spanat på och drömt prinsessiga drömmar om den där klänningen jag med, den är så himla fin!

2009-12-14 @ 19:11:51
URL: http://medmiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0