min vecka i tre random bilder

En vecka sedan jag bloggat. På söndag för en vecka sen var jag på långpromenad med Moses. Det var en ganska konstig promenad. Vi hittade till exempel en hamburgare på vägen. En hel hamburgare, mitt på vägen. När vi kom tillbaks var den överkörd. Jag borde ha tagit en bild på den, eller två, före och efter. Istället fotade jag ängen vid vår väg, det var fint ljus men det blev bara småsuddiga bilder.

På måndag träffade jag Mandi i stan. Vi satt i en park, gick i lite butiker, köpte jordgubbar, satt i en ny park, åkte båt och pratade pratade pratade. Det var supermysigt och fint. Mandi var ursöt när hon åt jordgubbar.

På tisdag kom Tessu över efter jobbet, vi drack te och avverkade en hel del samtalsämnen. Galna kunder, efterhängsna stalkers, sommar, framtidsplaner, skola, vänskap, resor, pojkar, lågstadie, mat och allt möjligt mer. Man hinner prata mycket på en kväll.
På onsdag träffade jag Petra i stan och vi såg Pour Elle, jag tyckte massor om filmen. Efteråt åkte vi till stugan, hon stannade tills fredagen. Vi solade och åkte motorbåt och läste tidningar och spelade spel och sånt man gör när man är ledig.
Två gånger den här veckan har jag lagar samma mat, bara för att det är så supergott. Räkor, broccoli, kokosmjölk, sesamolja, currypasta, nudlar. Namnam och jättelätt!

På lördag regnade det, jag såg på SATC, prövade mina nyss hemkomna bortskämningsprodukter och försökte få tiden att gå. Idag skiner solen och mamma kom hem! Wohoo!
Idag är det också sexton dagar tills skolan börjar. Och det är bara hemskt mycket otroligt fel. Jag har absolut inte den minsta lust att fara tillbaks dit. Åh fy.

Kommentarer
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Hej hopp! Ville bara säga massa tack för din kommentar. Den värmde verkligen! Över huvud taget tycker jag att det verkar som att du är en väldigt varm person! Kram! (Fin översta bild förresten!)

2009-08-05 @ 14:01:27
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0