Motion för smilbanden

För ett tag sedan, kanske en månad sen, skickade jag in ett bidrag till en tävling som Kymppivoima (elbolag) ordnade. Man skulle skicka in sin bästa gör-något-gammalt-till-något-nytt idé och mitt bidrag var slipsklänningen! Dom svarade dock aldrig och så glömde jag bort allttihopa. Men idag morse kom det ett brev!

I brevet står det att de har valt ut "tre fantastiska idéer av alla inskickade bidrag" och min idé är en av dom tre! Så jag ska vara med i deras kundtidning i maj och så fick jag ett 50 euros presentkort till Globe Hope! Kuuul. Här är slipsklänningen:

(Jag är förvånad över hur mörkt rött mitt hår var då! Så ska jag nog inte färga det mer.)

Fast jag är hemma och sjuk och solen skiner ute medan jag är inne och har småtråkigt blev den här dagen mitt i allt lite roligare!

Kommentarer
Postat av: Kitten

Whohoo, grattis till det! Hoppas du börjar bli bättre i skick nu, om inte, krya på dig! :)

2009-04-20 @ 14:12:00
URL: http://www.kitteninlove.blogspot.com
Postat av: fanny

jag köpte det i mekka i kerava :) men joo, det är jättefint! och det är så lätt att göra sina kläder finare med ett prickigt bälte, haha.

2009-04-20 @ 15:30:52
Postat av: Anonym

Nämen va roligt! Det var nog riktigt rätt att du fick pris för klänningen! Skall imorgon svara på mejlet och hoppas du snart blir frisk <3 Kram

2009-04-20 @ 21:01:35
Postat av: Nanó

Visst, använd det bara! Jag är 18 än så länge, fyller 19 lite senare i år...

2009-04-21 @ 20:44:40
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Grattis! Den där klänningen är bara så cool. Den ligger i min inspirationsmapp på datorn! kram kram!

2009-04-22 @ 20:11:09
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com
Postat av: milena

Åh! Jag har länge velat sy en slipsklänning! Hur gjorde du? Syr du sådanna så att man kan köpa dem? Tacksam för svar

2011-10-07 @ 12:50:57
URL: http://mellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0