Minnen

Idag har jag försökt bestämma mej för vilka foton jag ska ha på min fotovägg som hoppeligen blir till under projektveckan. Det är svårt. Fotokonsten måste nog vara den bästa uppfinningen någonsin. Då jag bläddrar och söker bilder jag vill framkalla går jag igenom en hel hög bilder som inte på något sätt är fina, som "bara" är minnen. De bilderna är de bästa.

Idag var det matteprov och det krävdes blommig klänning och sidenros i håret för att överhuvudtaget villa gå till skolan (jämför med mitt tidigare inlägg där det enda jag ville var att gå till skolan, konstatera: aldrig är det bra). Så jag var finfin idag. Bilder blir det imorgon, jag för lat för det idag. Och så vill jag hellre fortsätta bläddra bland fotona.

De roligaste bilderna att titta på är från språkresan förra sommaren och från lägerskolan på hösten. Där det händer mycket, är många människor med och man ser lycklig ut. Det är nog sådana bilder jag ska ha på väggen. Minnen.
 
Nu: sova. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag vet inte om det är en fotovägg hemma du ska ha men jag har en här i mitt rum faktiskt. har under några år då och då satt upp foton från riktigt bra studenr i livet. För det mesta ifrån resor som jag gjort. Har typ 26 ramar i ett virrvarr med minnen från platser runt jorden. Så himla härligt att minnas. Men dock ska den fyllas på. har ett antal länder som inte är representerade än ju! :D

2008-05-14 @ 16:42:34
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0