Onödig information

1. Jag fotade en massa påskbilder men ingenting blev egentligen sådär hemskt fint.
2. Har inte rört mina skolböcker på en vecka och fyra dagar, pga resa o påsklov. Ska till skolan imorgon. Inte bra.
3. Jag kan inte fatta att jag slutar nian om två månader.
4. Jag måste upp kvart över sex imorgon, skolan börjar som sagt, jippii.
5. Jag stressar över så onödiga saker, livet skulle vara mycket lättare om någon bara bestämde åt en hur man ska göra och på så sätt lösa alla problem så man inte själv behöver grubbla hit och dit, blablabla (det här menar jag inte påriktit).

Inte så onödig information:
1. Hade superkul idag med Petra.
2. Kom på att det bara är en dryg månad till min födelsedag!

Nu ska jag panikräkna matte och äta något. Sen sova. Imorgon ska det bli en outfitbild, den första på länge.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Tessu

Älskar onödig information!

2008-03-25 @ 10:53:21
URL: http://lumturi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0