Blåbärsparfait

Igår efter vårfesten åkte vi ut och åt med mamma, det var somrigt och fint. Godaste efterrätten!

På kvällen var det superroligt, träffas med några kompisar, prata och äta och fira och verkligen känna att nu blev det sommarlov. Det var på sätt och vis ett mini-avsked, alla går lite skilda väger under sommaren, på resor och sommarjobb på olika ställen. I alla fall under juni-månad. Nästa gång vi alla ses är säkert efter midsommarn. Och i juli ska ju jag och Petra till Frankrike! Jag har egentligen inte fattat det ännu, att det är sommarlov och bara en månad kvar till avfärd mot Juan-les-Pins! Jag är säkert ännu påväg till skolan på måndagen. Ännu mindre har jag fattat att det bara är tre dagar tills vi åker till New York! Åh, åh, åh.
Idag ska jag städa och imorgon kanske jag åker till stan och letar efter bekväma cityshorts att ha på resan sen. Japp, japp.

Kommentarer
Postat av: äppelblom

Nice med New York!:)

2008-06-01 @ 17:39:29
URL: http://www.appelblom-isabella.blogspot.com
Postat av: hanso

jag ska jobba på sportplan som ledare på idrottsskola. de ska bli just kiva :) imoron ska ja nog ren fara dit (var bara hemma idag).

har du nåt sommarjobb?

2008-06-02 @ 17:37:58
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: mandi

tack! Jo kanske, Fio och pappa håller just nu på att försöka hitta på namn. Du sku inte villa höra ;) Mamma är helt kär i hunden o sa bara att bara vi skriver på att det är vi som går ut med den på morgonen ,så. Men det är helt jättekiva, jag har alltid velat ha hund! Joo vi ska till Norra Italien nånstans runt nån sjö o sen ska vi köra runt o besöka mysiga byar. Jag väntar helt sjukt mycket. Jag sku säga att grattis til ditt stipendie med :D

Och helt jättefina bilder på dig och din klänning och lite kiva att du o Petra ska ti frankrike, det blir säkert en upplevelse :D

2008-06-02 @ 17:55:14
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: hanso

joo de e just roligt att va på sportplan o jobba för där e alla mina vänner + inte alls långa arbetsdagar. +jag behöver pengar o de e ganska bra lön. SÅ, det känns inte alls farlit för mej ;) int alls sådär att mitt sommarlov slösas bort liksom.

2008-06-02 @ 19:53:31
URL: http://hanso.blogg.se/
Postat av: Tessu

Herregud du fa ju ti new york!! HA det helt jättebra dit o skicka ett kort please :D:D

Vitsi ja kan int fatta att skolan e över nu. högstadiet alltså. De känns bara så konstigt.

2008-06-03 @ 09:39:54
URL: http://lumturi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0