Lycka

Känner mig lycklig för tillfället. Idag var en superrolig dag med Lumturi, gick på långpromenad med doggen och kände mej allmänt fräsch och nyttig. Imorgon spenderas hela dagen och natten tillsammans med bästa P, shopping, bio, restaurangbesök, sleepover och så vet man aldrig vad annat det händer och kan hända när vi befinner oss i närheten av varann. :D 
Började läsa den sista Harry Pottern för ett par timmar sedan och befinner mej nu på sidan 153 och det är så braa-a-aa! Hur någon kan skriva, let alone komma på en så fantastisk berättelse är helt ofattbart. En av världens bästa bokserier - någonsin. Nu tillbaks till läsandet och sedan ska jag försöka sova läääänge så jag orkar imorgon. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: lumturi :D

hade precis samma känsla både igår och idag. Jag är glaaaad :D

2008-01-03 @ 11:30:01
URL: http://lumturi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0