Hurry, hurry, hurry

Det har blivit lite bloggpaus, har haft mycket att göra, mest med skolan. Skulle hemskt gärna bara sitta och läsa bloggar en stund, men jag måste ännu hinna skriva en filmanalys, som ska lämnas in imorgon, före jag åker på fotbollsträningar. Är nyfiken på vad ni skrivit om under de här tre-fyra dagarna!
Försöker pressa mamma och pappa till att boka någon resa för påsklovet. Vi talar hela tiden om att vi ska åka men ingen gööööör något. Och jag vill så gärna bort, bort, långt bort. Fast det är lång tid till påsken hjälper vetskapen om att man ska resa någonstans när det är tungt och stressigt hemma. Åh, vad jag älskar att resa. Jag önskar att det skulle finnas ett jobb då man bara reser hela tiden. Jo, okej, reseledare, men det var inte riktigt så jag tänkte. Det sku vara coolt att ha ett eget reseprogram där man själv bara reser runt i olika länder och berättar om dem och det skulle vara ens yrke. Ja, ja, dream on.
Nu måste ja skriva dendär analysen, ha de bra!
En sak till. Idag fick jag mitt första "Kära niondeklassist, Du är hjärligt välkommen till Vårt gymnasium"-brev med posten. Känner mej så vuxen (:D)


Kommentarer
Postat av: äppelblom

Känner igen mig i det där med "Kära niondeklassist". Och jag blir helt stressad för vår studiehandledare
får det att låta som liv och död.;)Var det månne Rudolf Steiner skolan du fick det från för jag fick d också idag! Förresten till vilket gymnasium är du på väg till?

2008-01-17 @ 16:30:11
URL: http://www.appelblom-isabella.blogspot.com
Postat av: Klara

jag skulle också vilja åka iväg i påsk :)

2008-01-17 @ 21:46:43
URL: http://kramklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0