Bort, bort, långt bort.

Jag är sjuk, har feber och huvudvärk, och känner mej allmänt eländig. Skolan stressar, med prov och uppsatser och andra projekt som ska lämnas in, fotbollen stressar fast den absolut inte borde göra det (det är en hobby! varför tar jag allting så allvarligt) och det stressar mej att jag inte får nånting gjort. Orkar bara se på film eller lyssna på musik. Redan att skriva det här gör att ögonen går i kors. Ähh. Det är så trist att vara sjuk.
Men nu till det som gör allting bra igen; resan till Marocko. Genast när jag tänker på den blir jag glad! Jag har aldrig varit i Afrika förut. En helt ny världsdel! 52 dagar kvar. Ja, jag räknade och nej, jag har inget bättre för mig.
Resan för tankarna tillbaks till Turkiet. Åh.
image236
Så vacker natur.
image238
image240
Parasailing!
image243
image244
Är det inte underbart att man kan se in i något café och så kommer havet emot?
image246
Fortsätt simma, fortsätt simma.
image247
image249
Den sista moronen.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Okaj...nu blev jag också sjukt resesugen! Spelar ingen roll att det var en månad sedan jag var borta sist. jag vill åka. Nu. NU!USA lockar men jag vill till något exotiskt igen. Efter alla turer till mellanöstern och de fina länderna så vill jag ha något sådant. Fast kanske...asien denna gång? Åhhh

2008-01-22 @ 17:08:57
URL: http://aenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0