Sportlov

image323
image324
image325
image326 image327
image328
image329

Det har inte blivit mycket tid över för bloggen. Vi var i Kristinestad från lördamorgon till tisdakväll, onsda gick jag och loppis-shoppade hela dagen med en kompis, torsda skrev jag massor på mitt slutprojekt i engelska och var i stan tillsammans med mamma och skaffade material till projektet, och så ida har jag fortsatt på projektet och varit på bio med familjen. Det har varit ett skönt lov, men ganska mycke att göra. Massor fler bilder kommer, på Kristinestad, på släkting I:s underbara hus, på loppisfynden, på allt möjligt.

Bara jag får tid, skulle vilja hinna gå igenom hela klädskåpet. Det skulle behövas. Det är en av mina favoritsysselsättningar, spara, vet ej, kasta. Lägga i högar, vika fint, placera kläder i olika ordning, enligt färg eller klädesplagg... Klädskåpsrensning är på shemat för imoron eller sönda. Och så ska ja få engelskaprojektet klart!

Resan till Marocko närmar sig. Köpte två ljudböcker och en hög billiga pockare som ska tas med på resan. Jag kan inte vänta. Det finns inte ord för hur skönt det kommer att bli. Jag älskar att resa, jag älskar flygfält, jag älskar den där första blicken av landet. Känslan, här bor jag i en vecka. Snart, snart!


Kommentarer
Postat av: Tessu

Hello :) Vitsi du är bra på att fota!! Älskar dina bilder!
Ååå, lovet är snart slut... Ja har oxå haft ganska fullt upp o de tycks hålla i sig, men det är nog bättre än att man sku ha haft tråkigt en vecka :D Kommer du på sähly idag? Jag glömde bort att fara på det förra veckoslutet, höll på att storstäda i mitt rum :P Men idag ska jag komma ihåg det!
Ha det bra, vi syns/hörs

2008-02-23 @ 08:29:01
URL: http://lumturi.blogg.se
Postat av: Anonym

Hello :) Vitsi du är bra på att fota!! Älskar dina bilder!
Ååå, lovet är snart slut... Ja har oxå haft ganska fullt upp o de tycks hålla i sig, men det är nog bättre än att man sku ha haft tråkigt en vecka :D Kommer du på sähly idag? Jag glömde bort att fara på det förra veckoslutet, höll på att storstäda i mitt rum :P Men idag ska jag komma ihåg det!
Ha det bra, vi syns/hörs

2008-02-23 @ 08:29:44
Postat av: Tessu

Fattar inte hur det kom två ggr samma kommentar??? Intressant, det har aldrig hänt förr.. :D

2008-02-23 @ 08:31:26
URL: http://lumturi.blogg.se
Postat av: tessu

hello :D de kan bli lite svårt att hinna ut o gå imoron, ja tror vi får gäster o sn har ja en hel del jobb kvar på enkkaproj. Men om int annat så ses vi ju på månda :D

2008-02-23 @ 21:58:03
URL: http://lumturi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0