två dar kvar

Åh! Vad mycket det är att göra hela tiden. På måndag var jag ute och åt med redaktionen, igår var jag hos famo hela eftermiddagen och hjälpte med lite allt möjligt, idag har jag en massa läxor, imorgon ska jag åka och köpa de sista julklapparna... Men roligt är det ju samtidigt, förstås! När jag tänker på att det bara är två dagar till jullov känns inget stressigt mer.
Jag har kommit på bra julklappsidéer och hunnit fixa och skaffa en massa redan, och nu hoppas jag att jag får det sista imorgon. Det är ju alltid på samma sätt, det är roligare att ge än att få. Det är ju så. Roligast är det när man kommer på något riktigt jättebra att ge! Julafton om en vecka. Julfest på lördag!
Det är den mörkaste tiden på året nu, inte mycket outfitbilder med andra ord. Men det kommer igen, i alla fall måste det bli en bild på julfestklädsel!
Nu har jag gått ett halvt år i gymnasiet. Känns helt konstigt. Vart försvann den tiden liksom?
Jag hoppas att ni har en skön onsdagkväll!

(p.s. Till Jennie: Vad glad jag blev när du lämnade en kommentar, det är så roligt att höra om man råkar ha bott på samma ställen utomlands! Jag bodde i Antibes, skolan jag gick i var i JLP. Vi var tre veckor där i juli, jag och en kompis :). Så underbart ställe, saknar det varje gång jag tänker på sommaren där! Vad studerade du i Frankrike? God jul på dig med!)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul att du svarade :) Jag håller fullständigt med dig - jag trivdes underbart bra där nere och har nog aldrig mått så bra som då! France me manque!

Härligt det måste ha varit att vara där i juli! Kan förstå att det var rejält varmt! Juni var en kopiöst varm månad och det var knappt så jag och min vän stod ut!

Var i Antibes bodde du? Jag var ju där i 5 månader så man höll till en hel del där :)

Jag studerade franska (fr. nybörjarkurs till: B1) i Antibes och bodde i JLP, kul att du bodde/studerade precis tvärtom!

Ha det bra! :)

2008-12-17 @ 19:21:43
Postat av: Little Peaché

Sv: åh ja! du borde verkligen posta din artiklar!



kram på dig

2008-12-17 @ 21:06:40
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Little Peaché

Sv: ja jag vet! Smeg gör så himla fina saker!



Kram på dig

2008-12-17 @ 21:12:26
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0