För mycket snö eller brist på det samma

Min blogg känns lite insnöad. Mitt klädskåp känns insnöat. Allt känns insnöat. Allt utom det ända stället som borde vara insnöat-utomhus. Där är det mörkt dygnet runt, slask, rått, blåsigt och absolut ingen snö. Dessutom, eftersom jag aldrig är hemma under de ynka två minuter per dag som det är ljust den här tiden på året i det här landet, är det omöjligt att knäppa några bilder på outfits. Jag lovar förbättring under veckoslutet.
För att lyfta mitt insnöade humör har jag pyntat. Sytt lite granna. Skrivit artikel, den kommer imorgon. Skrivit en kolumn har jag också för den delen, den kommer nästa vecka. Idag tänker jag paketera de första julklapparna och på veckoslutet vill jag baka pepparkakshus. Jula mig lite.

Kommentarer
Postat av: mandi

tack! Just det, och sen när det äntligen kommer snö, antingen smälter eller regnar den bort :( trist. Inte undra på att alla är så deppade och trötta.

2008-12-04 @ 17:35:40
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: mandi

herregud har du läst Ninas krönika? (underbara clara skrev ett bra inlägg om det)

2008-12-05 @ 12:38:30
URL: http://amandabieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0