Prästkrage, kjolfåll




Det blev mycke bilder. Såhär såg jag ut en dag förra veckan. Jag bär en av mina favorit färg-kombon, brunt, gräsgrönt, senapsgult och knalligt oranget. Fint tycker jag. Kjolen har jag sytt själv, tycker om spetsblommorna i fållen.
Lägerskolan var inge vidare och nu har jag massor, massor med läxor. Svårast av kurserna nu är biollan, medan språkena går ganska lätt. Känner mig lite vilse och bortkommen där på skolan, har inte riktigt hittat min plats än.
Solen skiner. Det var länge sen.

Kommentarer
Postat av: Nanó

Rackarns vilken snitsig kjol du har sytt! Precis en sådan jag söker efter just nu, faktiskt. Och din väska!! Så unik färg.

Det är trist att du känner dig bortkommen på skolan. Vackra fina Katarina, du är unik, kom ihåg det! Så småningom börjar man hitta sin plats, låt det bara ta en månad eller två. Sedan börjar man komma in i stämningen. Fokusera mer på livet utanför skolan än livet i skolan, låt inte skolan prägla ditt liv om du inte trivs. Min mamma sade alltid så åt mig. För det är livet utanför skolan som präglar framtiden!

Ha en fantastisk lördagskväll kära du.

2008-08-23 @ 18:18:41
Postat av: Anonym

Älskar att du kl'r dig så personligt och med mycket färg. Det liksom lyser om dig hur du än gör! Jag blir lätt begränsad i mitt val av färger och kör gärna ganska enkla färgkombinationer fast jag är förtjust i att blanda . ren reflex antar jag. men du är alltid som en rar liten palett av rart och fint! Sluta aldrig med det.

och väskan. I love!

2008-08-23 @ 20:15:35
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: mandi

hahah tack! :D faktiskt fin kombination och väskan är underbar.

2008-08-23 @ 23:55:24
URL: http://amandabieber.blogg.se/
Postat av: äppelblom

Det där med skolan är inte så lätt. Jag vet inte om jag trivs eller inte. Det är nästan så jag ångrar att jag valde bort allt det trygga mot något helt nytt men det är nog bäst att se det positiva!:)

2008-08-24 @ 18:32:11
URL: http://www.appelblom-isabella.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja sku gö vasomhelst för dendär väskan !

2008-08-24 @ 18:36:42
Postat av: noonisen

h / noona

2008-08-24 @ 18:37:09
Postat av: Anonym

ynderbar kjol

2008-08-24 @ 20:17:22
Postat av: Anonym

av hanso

2008-08-24 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0