Timing is everything

Är superpeppad och glad över mitt skolprojekt (under en vecka då man är borta från skolan ska man göra ett "projekt") - att fixa i mitt rum. Det kommer att bli så bra, så jag. Ska få ny bokhylla och spegel (arvegods), vi ska sy gardiner (superfint blommigt retrotyg), så kommer ju fotoväggen upp och så ska jag städa helt massor. Allt, och då menar jag allt, onödigt ska bort. Hatar att ha överlopps saker, saker jag aldrig behöver, då man istället kan skänka bort dem till någon insamling. Städningen gäller också mitt klädskåp, och min bokhylla! Massor med böcker jag köpte och läste nångång i lågstadiet men som jag inte längre vill ha kvar. På något sätt känns det skönt också att städa nu under den här våren, sen händer det så massor på sommaren och så börjar gymnasiet. Det är skönt att börja pånytt lite. Och jag tycker egentligen om att städa. Inte alltid men nästan. Jag tycker om att ha fint omkring mig.

Det finns inte så mycket tid över för bloggen för tillfället. Men det blir bättre snart. Jag har mycket att göra just nu. Det sköna är att det känns inte som för mycket att göra. Det kommer att bli sommarlov hur snabbt som helst, snart är det maj och min födelsedag, hela månaden kommer att gå i ett huj med projektveckan och annat program i skolan och mycket planer för veckoslut och ljusa sommarkvällar. Så är det vårfest och efter det är det bara en vecka tills vi åker till New York. New York! Jag tror inte på det förrän jag sitter i planet.

Nu måste jag sova, som tur börjar jag tie imoron. Gonatt!


Kommentarer
Postat av: hanso

jo de e en puppe :D

2008-04-25 @ 08:25:59
URL: http://hanso.blogg.se
Postat av: Tessu

Kommer du på sählyn? :D

2008-04-26 @ 08:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0