Hier

Måste öva franska. Öva öva öva. Hier=igår.
Igår hade jag en skööön dag, tittandes på fantastisk film i gott sällskap. Tillsammans med Petra såg jag Rain Man och åh, åh, åh. Två ord: Se den.
(P.S. Jag kollade tjugofem gånger att se och den tillsammans blir två ord.)
image473
Imorgon blir det besök i riksdagen och på konstmuseum med skolan! Jag tror det blir en bra dag. Sådär småfånig med elever som härjar, skrikande lärare och matsäck i plastpåse. Men bra ändå. Ska ta kameran med så det blir säkert några förevigade ögonblick av den galna (?) utflykten.

Kommentarer
Postat av: S A R A

uschh franska e jobbigt :S fattar typ inget. men visste iaf att hier var igår :)

2008-04-30 @ 07:30:07
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0