Gamla bilder

image7

När jag bläddra i gamla bilder på datorn hittade jag den här. Bilden tog jag när vi var på Sveaborg förra året, ungefär den här tiden. Det var kallt som bara vad, och mitt i allt dök ett brudpar upp och blev fotograferade. Tycker om känslan i den här bilden, han som assisterar fotografen pustar ut och är säkert allt annat än road, brudens mamma (?) kollar nånting med sin sko och bruden själv håller säkert på att frysa ihjäl. Jag hade dunrock, mössa och väntar och ändå frös jag den dagen! Det ser ut som sommar på bilden fastän det är oktober.
Tycker förresten massor om att fotografera och önskar att ha pengar att köpa en systemkamera någon gång. :)

Vad tycker ni om bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0