GAHHH

Jag blir så trött på all teknik. Ingenting fungerar, min dator har sedan länge haft alla usb-portar sönder vilket betyder att jag måste skicka bilder och sånt via brorsans data åt mej och hans data har slö uppkoppling eftersom han spelar så mycket och just när jag nästan hade överfört alla bilder så tog batteriet slut i kameran och alla bilderna försvann och blablabla... Fast man har ju större problem i världen än detta. Men ändå. Här är iaf några bilder från tidigare dagar:

image9

Mammas gamla halsband, hittade det i en låda på veckoslutet. Klänningen jag har på mig är den nya senapsgula som kom från H&M. Skickade förresten tillbaks den svarta kjolen, passade inte nå bra. Tycker massor om det här halsbandet, det är så fint.

Tjohoo, nästa måndag börjar Remonten med stort R ! Jag har redan i eviga tider, kanske tre år, planerat och velat tapetsera om i mitt rum och nu ska det bli av ! Dessutom får jag ett superfint klädskåp från IKEA som heter Pax Eikesdal och det har alla världens fack och lådor för precis allting. Skåpet ska vi köpa i storleken 250x66x236 så det är ganska stort. Jag tror mamma får förvara saker i de översta hyllorna, dit räcks jag inte och ha kläder iaf. Det är så stort att det räcker gott och väl! SUPERRR. Ni ska få före och efter bilder av rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0