alla vill till himmelen men få vill ju dö

image40

Tröja: Esprit
Klänning: Zara
Bälte: Mammas gamla
Leggings: Indiska
Skor: Bianco

superskön dag idag. fira höstlov, bara slappa med en kompis, titta på satc och äta choklad. wohoo! inga läxor, skola eller prov att tänka på. imorgon kryssning! jag är så glad. har haft shopping-abstinens, det är lång tid sen jag gått en ordentlig shoppingrunda, och nu ska jag göra det. både på båten och i stockholm. jei!
nu blir det planering av outfits, jag ska packa i min fina blåa läderväska, som inte blivit använd en enda gång ännu. ni ska få bilder sen efteråt! så; något inlägg ännu imorgon kanske men sen blir det tyvärr tyst ett par dagar. vad ska ni göra på lovet, ifall ni har ett sådant nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0