Städning pågår

För tillfället håller jag på att städa och spara alla filer och foton ner på CD-skivor. Har köpt ny dator och när allting är klart och sparat ska den bli installerad. Om jag klarar mig utan problem kommer jag säkert att blogga på en ny dator imorgon (annars kan det hända att det blir en liten paus). Hoppas på det bästa, troligtvis händer det inte nånting konstit. Jag är nu inte precis expert på teknik men pappa hjälper.
Idag spenderade jag hela dagen i butiker, köpte en svart, festlig kjol som jag ska ha på operan på fredag (vi ska se Nötknäpparen). En stor mörkturkos tröjklänning följde oxå med (från Benetton) och en silvrig klänning som troligtvis kommer att användas på nyårsafton. Bilder kommer imorgon (ifall allt går bra).
Trevlig kväll!

(det blev mycket parenteser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0